Často kladené otázky

 

Často kladené otázky (FAQ)

1. Ako môžem objednať produkt z vášho e-shopu?
Stačí si vybrať produkty, ktoré vás zaujímajú, pridať ich do košíka a pokračovať na stránku objednávky. Tam vyplníte svoje údaje, zvolíte spôsob doručenia a platby a odošlete objednávku. Detailný postup nájdete na stránke "Ako nakupovať".
2. Je potrebné si vytvoriť účet pre objednanie?
Nie, účet nie je potrebný. Môžete nakupovať ako hosť. Vytvorenie účtu však prináša výhody, ako je rýchlejšie objednávanie pri ďalšom nákupe a sledovanie histórie objednávok.
3. Aké sú možnosti platby?
Ponúkame viacero možností platby:
- Online platba kartou (VISA, MasterCard)
- Bankový prevod
- Dobierka (platba pri prevzatí tovaru)
4. Ako dlho trvá doručenie?
Doba doručenia závisí od spôsobu doručenia a miesta, kam zásielku posielame. Štandardne trvá doručenie 2-5 pracovných dní. O stave vašej objednávky vás budeme informovať e-mailom.
5. Môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?
Ak potrebujete zmeniť alebo zrušiť objednávku, kontaktujte nás čo najskôr e-mailom alebo telefonicky. Ak objednávka ešte nebola odoslaná, radi Vám ju upravíme alebo zrušíme. Po odoslaní už nie je možné vykonať zmeny.
6. Môžem vrátiť tovar?
Áno, máte právo vrátiť tovar do 14 dní od jeho doručenia bez udania dôvodu. Tovar musí byť nepoužitý, v pôvodnom obale a so všetkými príslušnými dokumentmi. Pre viac informácií o postupe vrátenia nás kontaktujte.
7. Ako môžem získať vzorky parfumov?
Vzorky parfumov si môžete zakúpiť priamo na našej stránke v sekcii "Vzorky parfumov". Sú ideálnym spôsobom, ako vyskúšať viacero vôní a nájsť tú pravú pre vás.
8. Ako sa starať o oblečenie s potlačou z vášho e-shopu?
Aby si oblečenie s potlačou zachovalo svoju kvalitu, odporúčame ho prať naruby pri teplote do 40°C a nechať ho voľne uschnúť. Potlač nikdy nežehlite priamo, ale obráťte oblečenie na rubovú stranu.
9. Ako zistím stav mojej objednávky?
Po odoslaní objednávky vám zašleme e-mail s potvrdením a neskôr s informáciami o jej odoslaní. Ak máte účet, môžete sledovať stav objednávky priamo na našom webe v sekcii "Moje objednávky".
10. Môžem si objednať tovar do zahraničia?
Momentálne doručujeme tovar iba na území Slovenska. Pracujeme však na rozšírení našich služieb aj do ďalších krajín. Sledujte náš web pre aktuálne informácie.
11. Kde môžem zadať zľavový kód?
Zľavový kód môžete zadať v nákupnom košíku pred potvrdením objednávky. Stačí vložiť kód do príslušného poľa a kliknúť na tlačidlo "Použiť".