Často kladené otázky
Často kladené otázky (FAQ)
1. Ako môžem objednať produkt z vášho e-shopu? ▼
Stačí si vybrať produkty, ktoré vás zaujímajú, pridať ich do košíka a pokračovať na stránku objednávky. Tam vyplníte svoje údaje, zvolíte spôsob doručenia a platby a odošlete objednávku. Detailný postup nájdete na stránke "Ako nakupovať".
2. Je potrebné si vytvoriť účet pre objednanie? ▼
Nie, účet nie je potrebný. Môžete nakupovať ako hosť. Vytvorenie účtu však prináša výhody, ako je rýchlejšie objednávanie pri ďalšom nákupe a sledovanie histórie objednávok.
3. Aké sú možnosti platby? ▼
Ponúkame viacero možností platby:
- Online platba kartou (VISA, MasterCard)
- Bankový prevod
- Dobierka (platba pri prevzatí tovaru)
- Online platba kartou (VISA, MasterCard)
- Bankový prevod
- Dobierka (platba pri prevzatí tovaru)
4. Ako dlho trvá doručenie? ▼
Doba doručenia závisí od spôsobu doručenia a miesta, kam zásielku posielame. Štandardne trvá doručenie 2-5 pracovných dní. O stave vašej objednávky vás budeme informovať e-mailom.
5. Môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku? ▼
Ak potrebujete zmeniť alebo zrušiť objednávku, kontaktujte nás čo najskôr e-mailom alebo telefonicky. Ak objednávka ešte nebola odoslaná, radi Vám ju upravíme alebo zrušíme. Po odoslaní už nie je možné vykonať zmeny.
6. Môžem vrátiť tovar? ▼
Áno, máte právo vrátiť tovar do 14 dní od jeho doručenia bez udania dôvodu. Tovar musí byť nepoužitý, v pôvodnom obale a so všetkými príslušnými dokumentmi. Pre viac informácií o postupe vrátenia nás kontaktujte.
7. Ako môžem získať vzorky parfumov? ▼
Vzorky parfumov si môžete zakúpiť priamo na našej stránke v sekcii "Vzorky parfumov". Sú ideálnym spôsobom, ako vyskúšať viacero vôní a nájsť tú pravú pre vás.
8. Ako sa starať o oblečenie s potlačou z vášho e-shopu? ▼
Aby si oblečenie s potlačou zachovalo svoju kvalitu, odporúčame ho prať naruby pri teplote do 40°C a nechať ho voľne uschnúť. Potlač nikdy nežehlite priamo, ale obráťte oblečenie na rubovú stranu.
9. Ako zistím stav mojej objednávky? ▼
Po odoslaní objednávky vám zašleme e-mail s potvrdením a neskôr s informáciami o jej odoslaní. Ak máte účet, môžete sledovať stav objednávky priamo na našom webe v sekcii "Moje objednávky".
10. Môžem si objednať tovar do zahraničia? ▼
Momentálne doručujeme tovar iba na území Slovenska. Pracujeme však na rozšírení našich služieb aj do ďalších krajín. Sledujte náš web pre aktuálne informácie.
11. Kde môžem zadať zľavový kód? ▼
Zľavový kód môžete zadať v nákupnom košíku pred potvrdením objednávky. Stačí vložiť kód do príslušného poľa a kliknúť na tlačidlo "Použiť".